La Multi Ani 2010!

Mutarea site-ului pe un alt server

Cum sa ne descurcam cu mutarea unui website de pe un server pe alt server?

Multi clienti doresc sa vina la TLH dar nu au cunostintele necesare pentru a muta website-ul lor de pe serverul actual pe un server TLH.

Procesul de mutare consta in copierea fisierelor website-ului de pe actualul server pe noul server.

Mutarea site-ului se intampla de obicei din urmatoarele motive:

  1. Aveti nevoie de mai mult spatiu pentru website-ul Dvs;
  2. Doriti un hosting romanesc pentru a mari viteza de incarcare a website-ului;
  3. Aveti nevoie de mai multa siguranta;
  4. Ati gasit o oferta financiara mai buna.

Indiferent de motivul pentru care doriti sa va mutati website-ul, mutarea fisierelor si bazelor de date pe noul server este un proces necesar.

Sfatul 1 : Planuiti mutarea website-ului!

Daca nu doriti sa planuiti mutarea website-ului intr-o perioada in care nu aveti trafic (ex: noapte sau o zi din weekend) anuntati-va membrii (prin e-mail) sau printr-un mesaj postat pe website ca in ziua H website-ul nu va fi disponibil din cauza mutarii pe un server nou, eventual adaugati motivele (ex: Domeniu.ro se muta pe un server nou! Acest proces este necasar pentru a imbunatati calitatea serviciilor noastre! Va multumim!”!

Sfatul 2 : Nu planuiti modificari de functionalitate in perioada mutarii

Schimbari de functionalitate, upgrade-uri, pluginuri pot da dureri mari de cap daca sunt efectuate in perioada de mutare a website-ului. Asteptati stabilizarea website-ului pe noul server inainte de a planui astfel de schimbari.

Este ideal sa treceti site-ul de pe vechiul server in starea de mantenenta sau sa-l inchideti, penru a evita schimbari in baza de date (adaugari de continut din partea membrilor/comenzi noi).

Sfatul 3 : Backup, backup

Salvati backup-uri imediate atat pe vechiul server, cat si imediat dupa instalarea/stabilizarea website-ului pe nou server, cat si (in cazul) imediat dupa upgrade-uri/schimbari de functionalitate.

Salvati arhivele de backup atat pe computerul Dvs dar si pe un support extern (CD/DVD).

Sfatul 4 : Datele contului de hosting

Salvati si notati datele noului cont de hosting. Cu siguranta nu veti dori sa cautati prin mail dupa ele la momentul transferului.

Aveti nevoie de  :

  1. Datele FTP (hostname, username, password);
  2. Datele CPanel (nu uitati ca bazele de date si subdomeniile pot fi create doar din CPanel);
  3. Nameserverele.

Sfatul 5 : Configurarea

Daca website-ul nu este static (HTML/CSS, doar 5% din cazuri) ci este dinamic (PHP/SQL) este necesar sa editati fisierul (fisierele) de configurare. Identificati fisierul de configurare (de obicei config.php , configuration.php) si editati-l, modificand vechiile datele cu noile date.

Atentie la:

– baza de date (denumire, server, user, parola),

– path (calea contului, ex : /home/domain/public_html),

Sfatul 6 : Cache, smarty si path-uri externe

Stergeti continului folderelor de cache, templaturile compilate cu smarty (folderele templates_c, Atentie: nu confundati cu templaturile scriptului!) si verificati pluginuri/parti ce pot folosi configurare proprie (ex: formulare de contact), ele pot detine in acel config path-ul website-ului vechi.

Sfatul 7 : Permisiuni foldere

Unele foldere (ex: images, img_upload, uploads, cache, templates_c) au nevoie de permisiuni de scriere (chmod 0777) acestea pot fi setate din managerul FTP sau direct din CPanel -> File Manager. Pentru o buna configurare, verificati manualul scriptului.

Sfatul 8 : Importarea bazei de date

Nu uitati acest pas, incarcati fisierul sql pentru baza de date din backup-ul vechiului server folosind phpmyadmin in noua baza de date.

Sfatul 9 : Testati noul website

Puteti folosi website preview, aceste date se afla in CPanel si in mailul primit de la TLH.

Atentie : Unele scripturi redirectioneaza direct spre domeniu si nu permit a fi accesate din alta adresa, in acest caz din admin/config setati temporar adresa domeniului la adresa de preview (http://ip/folder).

Sfatul 10 : Nameserverele

Pentru a transfera domeniul trebuie sa modificati nameserverele. Daca nu ati facut asta deja retineti ca nameserverele se propaga in cca. 24 de ore de la schimbare, timp in care vechiul site se va incarca de pe vechiul server ( Sfat : aceasta este perioada in care noul site trebuie mutat pentru a prinde cat mai putin timp offline)

Sfatul 11 : Test

Lasati website-ul inchis (maintenance mode) cateva minute dupa ce nameserverele se vor propaga si testati toate functiile sale, asigurati-va ca totul este functional inainte de a-i da drumul.

Probleme frecvente :

Nu puteti accesa website-ul desi au trecut 24 de ore! Se intampla din cauza ISP-ului Dvs, daca ati incercat sa accesati website-ul inainte de propagarea nameserverelor este nevoie ca IPS-ul (providerul de internet) sa-si actualizeze dns cache-ul, un mod de a trece de aceasta bariera este acela de a folosi un proxy.

Un proces de transfer website nu trebuie sa dea batai de cap nimanui daca acesti pasi sunt urmati!


Tickete de support

Ticketele de support sunt cea mai rapid metoda non-chat de comunicare intre echipa noastra si Dvs.

S-ar crede ca e-mailul este cea mai buna metoda de a solicita o interventie sau a raporta eventuale nereguli, insa nu. Principalul  mod de a solicita o interventie  este acela de a adauga un ticket de support.

De ex : daca doriti transferul unui domeniu catre un alt cont, sau o alta persoana.

Aceasta solicitare trebuie sa soseasca printr-un ticket. De ce? Pentru ca numele si e-mailul folosite in live support nu sunt de ajuns pentru a dovedi identitatea Dvs, insa din contul de client, cont protejat prin parola aleasa de Dvs, confirmati identitatea si autorizati cererea.

Modul de a adauga un ticket este simplu :

  1. Logati-va in contul Dvs de client folosind e-mailul si parola personala;
  2. Faceti click pe Tickete;
  3. Click pe Adaugare Ticket;
  4. Selectati departamentul catre care doriti sa trimiteti ticket-ul;
  5. Adaugati mesajul Dvs (subiect si mesaj);
  6. Alegeti o prioritate.

Adaugand un ticket, in cel mai scurt timp echipa noastra va revizui situatia.

Va rugam ca in momentul in care adaugati un ticket sa adaugati toate detaliile necesare, in cazul erorilor, un copy paste al erorii si locatia/addonul cpanel unde aceasta are loc.

In cazul erorilor survenite in anumite scripturi va rugam sa informati in primul rand developer-ul scriptului, el este persoana (sau compania) care are toate datele necesare pentru a interpreta erorile.

Sarbatori Fericite!

Echipa TLH ureaza clientilor si colaboratorilor sai,
un Craciun Fericit si un An Nou cat mai bun.

LA MULTI ANI !

Siguranta platii cu cardul la TLH

TLH va ofera 3 metode de plata a servicilor oferite (detalii in pagina „Cum cumpar?” ).

Cea mai rapida metoda este cea de plata cu cardul de debit/credit online.

Plata este procesata prin intermediul GeCAD ePayment. Nu exista comisioane pentru plata cu cardul.

Detalii despre plati prin EPayment gasiti pe pagina EPayment „Info Cumparatori” de unde vom extrage cateva puncte cheie pentru dvs :

Care sunt avantajele platii online?

  • este comod, simplu si rapid
  • nu trebuie sa fii prezent atunci cand se livreaza produsul, in special daca adresa de livrare este cea de la serviciu
  • poti cere banii inapoi in temen de 10 zile
  • unele magazine online ofera discount in cazul platii online prin card
  • este mai usor sa cumperi cadouri pentru prietenii care nu sunt aproape de tine.
  • este o metoda sigura de plata

In cadrul procesului de plata online, clientul TLH va fi redirectionat catre pagina ePayment unde se va face tranzactia cu cardul. Aceasta tranzactie nu este in nici un fel procesata de TLH, firma noastra fiind doar instiintata instant de achitarea comenzii.

In cadrul procesului TLH nu are acces la datele cardului Dvs, completarea acestora se face intr-un mediu securizat, departe de site-ul TLH, ulterior platii cu cardul pe pagina EPayment veti fi redirectionati catre cosul nostru de comanda si instiintati ca factura dvs a fost achitata.

Iata si un scurt video-tutorial EPayment :

Tutorial configurare mail pe Outlook 2003

In acest articol va voi arata cum sa configurati Outlook 2003 pentru a functiona cu conturile de e-mail create in CPanel.

Crearea unui cont de mail in Cpanel am explicat-o in articolul Creare cont E-mail din blogul nostru dedicat exclusiv gazduirii web.

Crearea contului de mail in Outlook 2003

Deschideti Outlook-ul si selectati „E-mail Accounts” din sectiunea „Tools”, meniul orizontal din partea superioara.
outlook_tools_accounts[1]

In alte versiuni Outlook este posibil ca meniul „E-mail Accounts” sa fie simplu : „Accounts”.

Selectarea tipului de cont.
Alegerea in cazul conturilor de E-Mail Cpanel este POP3 sau IMAP.
POP3 si IMAP sunt optiuni bune, fiecare necesitand anumite cunostinte, in cazul POP3 (versiune pe care v-o recomand) lucrurile sunt ceva mai simplu de inteles.
De accea in acest tutorial voi merge pe POP3…deci, selectati optiunea „POP3” :

outlook-account-type-select[1]

Setarea detaliilor in Outlook 2003 :
outlook-email-account-details[1]

User Information:
Your Name (First Last): in aceasta casuta sunteti rugati sa va introduceti numele de familie.
E-mail Address: Adresa de e-mail setata in CPanel pentru care doriti sa configurati contul.

Server information:
Incoming mail server (POP3): mail.numedomeniu.ro
Outgoing mail server (SMTP): mail.numedomeniu.ro

Logon Information:
User Name: Username-ul contului de e-mail : nume@domeniu.ro
Password: Parola setata de dvs.

Aceste detalii le veti gasi in cpanel la finalul procesului de configurare

mail1

Dupa ce ati apasat „Yes” veti primi detaliile :

mail1

In cazul username-ului, el este trecut ca user+domeniu.ro insa dvs va trebui sa-l introduceti ca user@domeniu.ro , schimband +-ul cu semnul @!

Puteti bifa optiunea de test, in cazul unei erori, verificati datele de conectare.

Tutorial configurare mail pe Outlook Express

Pentru a configura mailul pe Outlook Express vom trece prin crearea si configurarea mailului pe CPanel <<Creare mail pe CPanel>> ajungand la fereastra cu detaliile contului de e-mail :

mail1

Acum, deschizand Outlook Express mergem in sectiunea „Tools” si alegem „Accounts”

outlook7[1]

Faceti click pe Add si selectati Mail :

outlook8[1]

Introduceti numele dorit si apasati Next:

outlook9[1]

Introduceti adresa de e-mail configurata in CPanel :

outlook10[1]

Setati tipul serverului ca POP 3 si la „incoming and outgoing mail servers” setati mail.domeniuldvs.ro.

outlook11[1]

Urmatorul pas dupa apasarea butonul Next este introducerea username-ului in „Account Name” si parola acestuia.

outlook12[1]

Dupa introducerea acestor date (pe care le veti gasi tot in screenul CPanel) apasati Next si Finish.

outlook13[1]

Urmatorul pas este selectarea butonului „Properties” (in dreapta) si bifarea „My server requires authentication” , fara acest pas nu veti putea expedia e-mailuri din Outlook Express.

outlook14[1]

Acum veti putea primi si expedia e-mailuri.

Pentru a adauga mai multe conturi de mail, urmati din nou acest tutorial.

Conectarea pe FTP cu Filezilla

Va prezentam  un tutorial pentru instalarea si configurarea clientului de FTP – Filezilla

De asemenea un tutorial despre incarcarea site-ului dvs. la TLH puteti gasi la urmatoarea adresa : http://www.tlh.ro/blog/upload-site-la-tlh/

Inscriere in Google si Google Adwords

  • Inscrierea in Google

In primul rand daca site-ul Dvs este nou ar trebui sa stiti ca Google nu il va gasi si indexa automat.

Pentru a fi indexat cat mai rapid si bine site-ul Dvs in Google urmati pasii :

  • Inscrieti site-ul in Google aici
  • Deschideti un cont Google si accesati Google Webmaster Tools aici
  • Inscrieti site-ul in Google Webmaster Tools
  • Creati un sitemap
  • Adaugati sitemap-ul in contul site-ului la Google Webmaster Tools
  • Adaugati site-ul in resurse sociale : Digg.com, Reddit.com
  • Atrageti trafic din resurse tip „social media” : Twitter, Facebook
  • Google Adwords (publicitate platita)

Adwords este serviciul de publicitate online oferit de cei de la Google.

google_adwords[1]

Cu Google AdWords, puteţi crea şi difuza anunţuri pentru afacerea dvs., rapid şi uşor. Difuzaţi anunţurile pe Google şi în reţeaua noastră de publicitate, indiferent de bugetul de care dispuneţi. Veţi plăti numai dacă utilizatorii fac clic pe anunţurile dvs.

Puteţi să alegeţi dintr-o varietate de formate de anunţ, printre care anunţuri text, imagine şi video şi să urmăriţi cu uşurinţă performanţa anunţurilor, utilizând rapoartele disponibile în contul dvs.

Pentru a calcula costurile unei campanii de promovare online in reteaua Google vizitati pagina „Cat costa Adwords?

De asemenea o resursa importanta pentru a intelege fenomenul Adwords este „Unde vor apărea anunţurile mele?

Succes!

Garantia returnarii banilor

  • Garantia returnarii banilor in 30 de zile este modul in care TLH le permite clientilor dreptul la alegere.

In cazul in care in 30 de zile de la achizitionarea unui cont de hosting nu sunteti multumiti de serviciile de gazduire primite, puteti renunta la ele si primi banii inapoi.

Garantia se aplica in cazul conturilor de hosting TLH in stare bruta, fara extraoptiuni, ex: garantia nu include certificatele SSL (daca ati comandat astfel de servicii optionale).

  • Metodologia de renuntare la serviciile de gazduire si de solicitare a returnarii banilor :

Renuntarea la servicii se poate face oricand, in primele 30 de zile de la activare, urmand procedura de mai jos.

Trimiteti prin fax la numarul 0348-815.234 sau prin email la office@tlh.ro urmatoarele documente:
1) Cerere de reziliere a contractului de gazduire, stampilata si(sau) semnata de persoana imputernicita prin contract.
2) Copie dupa Certificatul de Inmatriculare al societatii dvs. (valabil pentru persoane juridice)
3) Copie dupa actul de identitate al persoanei care semneaza cererea.

Toate cererile sunt procesate in 48h de la primirea documentelor de mai sus. Din acel moment datele dvs. vor fi sterse din sistemul nostru si vom inceta emiterea de facturi.
Cererile incomplete, care nu contin toate documentele cerute mai sus, nu vor fi luate in considerare din motive evidente de securitate.

IMPORTANT: Asigurati-va ca aveti copii de siguranta (backup) ale site-ului dvs., bazelor de date si mesajelor de email inainte de a trimite cererea de renuntare.
Dupa ce primim cererea, toate fisierele din contul dvs. vor fi sterse definitiv. Nu ne asumam raspunderea pentru eventuale pierderi de date cauzate datorita stergerii contului dvs.

  • Domenii web : Garantia de returnare nu se aplica in cazul domeniilor!

In cazul achizitionarii unui domeniu, acesta ramane proprietatea Dvs pana la expirara (domenii internationale) sau „pe viata” in cazul domeniilor .ro.

Domeniile nu pot fi schimbate/returnate sau editate, de asemenea in cazul lor nu se aplica o garantie de returnare nicaieri in lume.


Pachete de Hosting TLH

Pachetele de hosting TLH sunt structurate pentru a satisface necesitatile oricarui tip de site. De asemenea am ales denumirile cat mai specific posibil, desigur exista posibilitatea unor pachete custom.

Descriere pachete :

  • Pachetul „Gazduire Web BLOG

Se adreseaza in general blogurilor bazate pe scripturi WordPress, Blogger, LifeType, Movable Type, ExpressionEngine.
Este un pachet ideal pentru bloggeri, oferind un spatiu de 200 mb si un trafic lunar de 6 GB. Pachetul de hosting poate fi folosit si de detinatorii de site-uri mici, html sau flash.

  • Pachetul „Gazduire Web LIGHT

La 400 de mb spatiu si 10 gb trafic lunar poate fi o alegere excelenta pentru un magazin online mic sau un portal bazat pe Joomla, de asemenea acest pachet poate fi folosit pentru orice website sau forum nou, fara foarte multi membrii si multe poze.

  • Pachetul „Gazduire Web START

750 mb si 20 gb trafic sunt de ajuns pentru orice tip de website care nu are o crestere periodica de content .

  • Pachetul „Gazduire Web BUSINESS

Cand afacerea online creste considerabil, cand prezentarea necesita poze mari, filmulete, flashuri, sau colectii / galerii de poze acest tip de cont este o alegere buna.
Acest pachet este preferat de majoritatea firmelor, indiferent de profilul lor, ofera un spatiu de 1.5 Gb si un trafic de 40 de GB. Pachetul ofera clientilor spatiul necesar pentru a dezvolta orice combinatie de site-uri, un mic exemplu :
– Site de prezentare + magazin online + comunitate (forum) si alte anexe.

  • Pachetul „Gazduire Web PROFESSIONAL

3 Gb spatiu si nu mai putin de 80 Gb trafic, un pachet campion pentru site-urile deja dezvoltate ce necesita resurse de stocare si transfer superioare. O alegere fara griji pentru orice site.

TLH a devenit partener autorizat RoTLD pentru domenii .RO

ROTLD reprezinta principala si singura autoritate de administrare a domeniilor romanesti, principala extensie fiind .ro.
Aderarea TLH la cercul limitat de parteneri RoTLD reprezinta rodul muncii depuse de echipa TLH si increderea pe care clientii ne-au oferit-o.

Ca partener autorizat RoTLD, TLH va inregistra domenii .ro :
1. la preturi speciale
2. rapid si sigur
3. pe nume clientului

Tarifele practicate de TLH ca partener autorizat RoTLD vor fi :

171 RON pentru inregistrarea unui domeniu fara gazduire web de la TLH.ro
126 RON impreuna cu orice pachet de gazduire de la TLH.ro
Preturile sunt exprimate in RON si nu includ TVA.

Domeniile fara gazduire : sunt inregistrate pentru Dvs de echipa TLH, folosind nameserverele din formularul de comanda.

Administrarea (actualizarea datelor/nameserverelor) se va face la Rotld.ro -> Administrare Domenii -> On-Line folosind mailul specificat in formularul de comanda.

Domeniile comandate alaturi de un pachet de gazduire TLH, vor fi inregistrate si gazduite automat pe un cont nou de hosting, pe servere in Romania, la nivel profesional si cu un uptime serios, asa cum TLH a oferit fiecarui client.

Unicul proprietar al unui domeniu .ro, nu este firma Top Level Hosting, ci Dvs. cei care comandati un domeniu prin firma noastra.

In procesul de inregistrare, TLH este intermediarul Dvs. in achizitia de la ROTLD, singura autoritate care poate inregistra domenii .ro.

Exista vreo diferenta intre domeniile inregistrate prin ROTLD si TLH?

Da, pretul! TLH inregistreaza direct de la ROTLD, respectand regulile ROTLD, domeniile fiind aceleasi, doar pretul fiind mult mai mic.

Echipa TLH.ro va sta la dispozitie pentru orice nelamurire legata de inregistrarea domeniilor .ro!

WordPress 2.7 – “You do not have sufficient permissions to access this page”

Incepand cu versiunea de WordPress 2.7, s-a adaugat o optiune foarte utila, care permite instalarea sau update-ul plugin-urilor direct din zona de administrare, cat si update-ul versiunilor de WP.

Problema e ca atunci cand se face click pe unul din butoanele „Install” sau „Upgrade Automatically”, apare un mesaj de „eroare” de genul :  „You do not have sufficient permissions to access this page.”

Problema se rezolva relativ simplu :

Pentru clientii TLH, care au un cont de gazduire web si acces implicit la Cpanel, se acceseaza phpMyAdmin. Acolo se selecteaza baza de date corespunzatoare blogului respectiv, se selecteaza tabela wp_options si se da Browse. In interiorul tabelei se cauta wp_user_roles care se editeaza facand click pe iconita in forma de creion.

In campul option_value inlocuim continutul existent cu cel de mai jos :

a:5:{s:13:"administrator";a:2:{s:4:"name";s:13:"Administrator";s:12:"capabilities";a:53:{s:13:"switch_themes";b:1;s:11:"edit_themes";b:1;s:16:"activate_plugins";b:1;s:12:"edit_plugins";b:1;s:10:"edit_users";b:1;s:10:"edit_files";b:1;s:14:"manage_options";b:1;s:17:"moderate_comments";b:1;s:17:"manage_categories";b:1;s:12:"manage_links";b:1;s:12:"upload_files";b:1;s:6:"import";b:1;s:15:"unfiltered_html";b:1;s:10:"edit_posts";b:1;s:17:"edit_others_posts";b:1;s:20:"edit_published_posts";b:1;s:13:"publish_posts";b:1;s:10:"edit_pages";b:1;s:4:"read";b:1;s:8:"level_10";b:1;s:7:"level_9";b:1;s:7:"level_8";b:1;s:7:"level_7";b:1;s:7:"level_6";b:1;s:7:"level_5";b:1;s:7:"level_4";b:1;s:7:"level_3";b:1;s:7:"level_2";b:1;s:7:"level_1";b:1;s:7:"level_0";b:1;s:17:"edit_others_pages";b:1;s:20:"edit_published_pages";b:1;s:13:"publish_pages";b:1;s:12:"delete_pages";b:1;s:19:"delete_others_pages";b:1;s:22:"delete_published_pages";b:1;s:12:"delete_posts";b:1;s:19:"delete_others_posts";b:1;s:22:"delete_published_posts";b:1;s:20:"delete_private_posts";b:1;s:18:"edit_private_posts";b:1;s:18:"read_private_posts";b:1;s:20:"delete_private_pages";b:1;s:18:"edit_private_pages";b:1;s:18:"read_private_pages";b:1;s:12:"delete_users";b:1;s:12:"create_users";b:1;s:17:"unfiltered_upload";b:1;s:14:"edit_dashboard";b:1;s:14:"update_plugins";b:1;s:14:"delete_plugins";b:1;s:15:"install_plugins";b:1;s:13:"update_themes";b:1;}}s:6:"editor";a:2:{s:4:"name";s:6:"Editor";s:12:"capabilities";a:34:{s:17:"moderate_comments";b:1;s:17:"manage_categories";b:1;s:12:"manage_links";b:1;s:12:"upload_files";b:1;s:15:"unfiltered_html";b:1;s:10:"edit_posts";b:1;s:17:"edit_others_posts";b:1;s:20:"edit_published_posts";b:1;s:13:"publish_posts";b:1;s:10:"edit_pages";b:1;s:4:"read";b:1;s:7:"level_7";b:1;s:7:"level_6";b:1;s:7:"level_5";b:1;s:7:"level_4";b:1;s:7:"level_3";b:1;s:7:"level_2";b:1;s:7:"level_1";b:1;s:7:"level_0";b:1;s:17:"edit_others_pages";b:1;s:20:"edit_published_pages";b:1;s:13:"publish_pages";b:1;s:12:"delete_pages";b:1;s:19:"delete_others_pages";b:1;s:22:"delete_published_pages";b:1;s:12:"delete_posts";b:1;s:19:"delete_others_posts";b:1;s:22:"delete_published_posts";b:1;s:20:"delete_private_posts";b:1;s:18:"edit_private_posts";b:1;s:18:"read_private_posts";b:1;s:20:"delete_private_pages";b:1;s:18:"edit_private_pages";b:1;s:18:"read_private_pages";b:1;}}s:6:"author";a:2:{s:4:"name";s:6:"Author";s:12:"capabilities";a:10:{s:12:"upload_files";b:1;s:10:"edit_posts";b:1;s:20:"edit_published_posts";b:1;s:13:"publish_posts";b:1;s:4:"read";b:1;s:7:"level_2";b:1;s:7:"level_1";b:1;s:7:"level_0";b:1;s:12:"delete_posts";b:1;s:22:"delete_published_posts";b:1;}}s:11:"contributor";a:2:{s:4:"name";s:11:"Contributor";s:12:"capabilities";a:5:{s:10:"edit_posts";b:1;s:4:"read";b:1;s:7:"level_1";b:1;s:7:"level_0";b:1;s:12:"delete_posts";b:1;}}s:10:"subscriber";a:2:{s:4:"name";s:10:"Subscriber";s:12:"capabilities";a:2:{s:4:"read";b:1;s:7:"level_0";b:1;}}}

Se face click pe butonul Save sau Executa, iar problema cu  instalarea de pluginuri sau upgrade automat este rezolvata.