Support Top Level Hosting

Pentru clientii existenti sau potentialii clienti ,

Va reamintim programul de lucru la firmei noastre, care este disponibil si la sectiunea Contact de pe site-ul web http://www.tlh.ro

Pentru clientii noi si existenti :

Luni – Vineri intre orele 10:00 – 18:00 (Telefonic si Support Online) .

Pentru probleme sau nefunctionalitati ale serviciilor,  rugam clientii TLH sa trimita ticket support din Aria Client (http://www.tlh.ro/whmcs/clientarea.php) .

Pentru clientii existenti, se ofera suport non-stop pe baza unui sistem cu tickete accesibil din Aria Client.

Nota : Sistemul de suport online este pentru intrebarile/problemele tehnice sau generale care au o rezolvare rapida .
Pentru alte probleme (nefunctionalitati, propuneri, probleme tehnice, sugestii, etc.) va rugam folositi sistemul de tickete .

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

3 Comentarii la “Support Top Level Hosting”

  1. Florin spune:

    Sa inteleg ca daca am o problema de genul, nu-mi merge ceva la site sau cum se face aia sau ailalta, sa numai intreb pe suport si sa trimit ticket?

  2. Adrian Sadu spune:

    Da este corect ce spui tu. Probelemele la site ar trebui sa ti le rezolvi tu pentru ca TLH ofera gazduirea siteului nu si mentenanta lui. Am avut si eu niste probleme totusi cu siteul, am apelat la ei si printre picaturi mi-au rezolvat nefunctionalitatea.

    • mihai spune:

      Foarte corect expusa problema. TLH ofera gazduirea site-urilor dvs. nu ofera si mentenanta pentru acestea. Totusi, daca sunt probleme minore, si pe care va putem ajuta sa le rezolvati, o sa va oferim tot suportul nostru.


Lasa un comentariu la Adrian Sadu