Cum să vă optimizați site-ul pentru clasamente de top?

Ce este SEO?

SEO înseamnă „optimizarea motorului de căutare”. Este procesul de creștere a traficului site-ului dvs. web prin rezultatele motorului de căutare.

Acest lucru vă ajută site-ul web să devină mai  vizibil. Atunci când clienții potențiali caută termeni în legătură cu marca dvs., vor avea șanse mai mari să vă descopere site-ul web și să devină client.

Atunci când vine vorba de factori SEO, majoritatea tind să se concentreze pe cercetarea cuvintelor cheie, crearea de conținut relevant și obținerea de backlink-uri de pe site-uri cu autoritate înaltă, ignorând designul web al site-urilor.

Designul web afectează viteza, aspectul, utilizabilitatea și accesibilitatea site-ului dvs. pe dispozitivele mobile. Un design bun este flexibil și ușor de actualizat în scopuri SEO, în timp ce un design slab poate face dificilă modificarea conținutului. Acești factori influențează clasarea motorului dvs. de căutare și capacitatea dvs. de a executa o strategie SEO eficientă.

În acest articol, vom explora modul în care designul vă poate ajuta sau afecta succesul site-ului și clasarea în rezultatele motoarelor de căutare.

Site-urile ușor de navigat câștigă clasamente superioare

Cât de ușor de navigat este site-ul dvs. afectează impresia unui utilizator. Dacă site-ul are o structură confuză sau lipsește instrumente de navigare, cum ar fi meniuri și linkuri de pagini interne, utilizatorii îl vor abandona. De fiecare dată când se întâmplă acest lucru, rata de respingere a site-ului crește, iar clasamentul său în rezultatele căutării scade.

Publică conținut relevant și de calitate

Conținutul de calitate este principalul motor al clasamentului motorului dvs. de căutare și nu există un substitut pentru conținut excelent. Conținutul de calitate creat special pentru utilizatorul dorit crește traficul site-ului, ceea ce îmbunătățește autoritatea și relevanța site-ului dvs. Reglați-vă abilitățile de scriere pe web. Pentru a atrage mai mult trafic către site-ul dvs. web și a-i spori popularitatea, trebuie să oferiți vizitatorilor un motiv pentru a reveni în continuare.

Optimizați site-ul pentru mobil

Cu tot mai mulți oameni care accesează site-uri web prin dispozitive mobile, nu doriți să lăsați aceste conversii potențiale la rece. În plus, Google a lansat primul index mobil, ceea ce înseamnă că s-ar putea să vă clasați mai bine dacă vă concentrați pe prietenia mobilă.

Designul receptiv oferă cea mai ușoară soluție. Puteți descărca teme WordPress gratuite și premium care au un design receptiv încorporat, ceea ce înseamnă că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la adăugarea unui cod suplimentar.

Accelerează paginile

Viteza paginii contează atât în ​​ceea ce privește SEO, cât și conversiile. În primul rând, dacă viteza dvs. de încărcare este prea lentă, Google va recunoaște acest lucru și vă va afecta clasamentul.Dacă vizitați un site web care necesită încărcarea pentru totdeauna, probabil veți face clic pe butonul „înapoi” și veți căuta altceva. În mod similar, dacă completați un formular care refuză să trimită din cauza vitezei lente, în cele din urmă veți renunța.

Google’s PageSpeed ​​Insights vă oferă informații valoroase despre cât de repede se încarcă site-ul dvs. pe toate dispozitivele și ce lucruri specifice puteți remedia pentru a vă face site-ul mai rapid. Verificați unde e problema, iar dacă serverul dvs. lent este vinovat, atunci luați în considerare soluțiile de găzduire web oferite de noi și transferați site-ul către o nouă gazdă.

Formatați corect paginile

Aspectul site-ului dvs. trebuie să fie îngrijit, clar, organizat. Luați în considerare lucruri precum dimensiunea fontului și tipografia. Folosiți cu ușurință text colorat, caractere aldine și cursive. Dacă site-ul dvs. web este aglomerat cu prea multe imagini, reclame, culori și blocuri de text, acesta poate apărea de neîncredere.

Obțineți backlink-uri de calitate

Backlink-urile sunt un factor primordial pentru a ajuta site-ul dvs. să se claseze mai bine. Atunci când site-urile de înaltă calitate se conectează la dvs., Google interpretează linkul ca un semnal al credibilității site-ului dvs. Pe măsură ce creați un profil solid de backlink, paginile dvs. vor urca în rezultatele căutărilor. Obținerea de backlink-uri de calitate necesită efort, dar veți vedea rezultate.

Este mai ușor să creșteți în clasamentele de căutare pentru un cuvânt cheie nou important atunci când designul dvs. web acordă prioritate SEO. Puteți accesa noi pagini de destinație sau articole de blog pentru a aborda tendințele și a experimenta cu noi cuvinte cheie. Structura site-ului web facilitează adăugarea de cuvinte cheie în toate locurile potrivite.

Cu toate acestea, trebuie să fiți conștienți că nu veți vedea rezultate imediat. Clasamentele necesită timp pentru a crea, în special cu multitudinea de conținut care există online, așa că trebuie să lucrați din greu pentru a crea conținut de calitate, pentru a atrage backlink-uri și pentru a stabili credibilitatea cu Google.

Dacă vă bazați pe oameni pentru a vă găsi printr-o căutare Google, optimizarea motorului de căutare (SEO) trebuie să fie în partea de sus a listei de priorități. Nu veți putea genera clienți potențiali pentru afacerea dvs. dacă nimeni nu vă poate găsi. Motivul pentru care alte site-uri se clasează mai bine în rezultatele motoarelor de căutare, e că fac eforturi pentru a-și îmbunătăți SEO-ul. Dacă abia ați început să vă concentrați pe SEO, ați rămas puțin în urmă, dar cu siguranță nu este prea târziu să implementați strategiile despre care tocmai am vorbit.

Distribuie acest articol

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *