De ce au nevoie afacerile mici de un website?

Atunci când vă gândiți dacă să începeți să vă promovați și să vindeți bunurile și serviciile dvs. prin intermediul rețelelor sociale, este suficient să luați în considerare faptul crucial că 3,6 miliarde de persoane folosesc zilnic rețelele sociale.

Este evident numărul mare de oameni la care puteți ajunge prin promovarea afacerii dvs. online. Fără un site web, afacerea dvs. este invizibilă pentru acești oameni. Pe măsură ce progresăm în era digitală, afacerea dvs. va deveni invizibilă pentru toată lumea, cu excepția cazului în care investiți într-un site web.

Chiar dacă uneori oamenii se intreabă de ce ar mai avea nevoie de un website, având în vedere că există rețelele de socializare, o să vă explic eu de ce nu e suficient doar atât. Astăzi, nu mai este un lux detinerea unui site web de afaceri, ci o necesitate esențială.

Nu o să încerc să vă conving că prezența pe rețelele de socializare nu este importantă, doar că ar trebui să faceți un mix din ambele părți. Trebuie să luați în considerare și ce se întâmplă cu confidențialitatea și cu deținerea datelor pe aceste rețele? Sau faptul că vă bazați toată afacerea doar pe un singur canal de mediatizare, canal care nu este controlat si deținut de dvs., s-ar putea să nu fie o strategie foarte bună. Ce se întâmplă dacă Twitter sau Facebook cad, cum s-a întâmplat în martie 2021? Cum veți recupera veniturile pierdute?

În schimb site-ul dvs. este proprietatea dvs. digitală, îl dețineți, îl controlați. În cele ce urmează o să vă prezint câteva motive pentru care merită să aveți un site web pentru mica dvs. afacere:

  • Un site web este disponibil NON-STOP – bineînțeles că acest lucru, aduce cu sine responsabilități în plus și sarcini de îndeplinit, însă avantajele sunt de necontestat. 72% din experiențele de cumpărături încep cu o căutare pe Google. Asta înseamnă că oamenii se așteaptă să găsească site-ul dvs. web la orice oră din zi și din noapte și din orice locație. Cu afacerea „deschisă” tot timpul, veți putea vinde 24/7/365 fără nicio problemă. Având în vedere situația actuală, cu atât mai mult trebuie să găsiți modalități de a comunica cu consumatorii.
  • Un site web vă economisește timp și bani. Cum? Crearea sau întreținerea unui site web nu este atât de costisitoare precum a unui magazin fizic. Prin intermediul acestuia puteți:

Informa oamenii despre ofertele dvs. și despre compania dvs.

Furniza modalități de comunicare într-un mod raționalizat

Pregătiți clienții pentru achiziții, astfel încât, până când vă contactează, să știe ce căutau și de ce aveau nevoie.

  • Dacă Mark Zuckerberg ar decide într-o zi să închidă Facebook? Oricât de ciudat ar putea suna, nu e imposibil și nici nu puteți face nimic în acest sens. Totul va dispărea cu un singur clic. Cu un website propriu nu se poate întâmpla acest lucru. Nimeni nu poate șterge conținutul de pe site și voi decideți ce doriți să arătați sau nu pe site ( sau ce date să colectați).
  • Site-ul dvs. este cartea dvs. de vizită digitală. 75% dintre utilizatori vă judecă credibilitatea afacerii după designul site-ului web. Prin urmare, investiți în site-ul dvs. web precum în orice alt produs sau serviciu oferit. Angajați un designer bun, un scriitor bun, precum și un om de marketing, deoarece prezența dvs. pe web este un aspect crucial.
  • Promovarea online este mai eficientă, decât publicitatea tradițională. Succesul în afaceri continuu se bazează adesea pe capacitatea companiei dvs. de a aduce noi clienți. A ajunge la mii de oameni folosind doar metode tradiționale de marketing, cum ar fi direct mail sau publicitate tipărită, poate fi foarte costisitor și nesigur.
  • A avea un site web este un câștig pentru branding, reputație și încrederea consumatorilor în afacerea dvs. Puteți să vă construiți site-ul web cum doriți și să vă exprimați punctele forte și să vă prezentați produsul în mod unic, lucru prea puțin posibil de realizat pe rețelele de socializare. În plus, cu un portofoliu online, oamenii vor avea mai multă încredere în dvs. Arătați-le ce le puteți oferi prin orice mijloace posibile. Studiile au arătat că 30% dintre clienți nici măcar nu vor lua în considerare o afacere care nu are un site web, astfel încât ați putea pierde aproape o treime din baza potențială de clienți dacă nu aveți unul.
  • Concurența are cu siguranță un site web. Poziționați-vă în lumea online, înainte ca altcineva să o facă, analizați constant concurența și încercați să o depășiți prin orice acțiune întreprindeți. Fără un site web, nu vă veți putea clasa eficient pe cel mai mare motor de căutare din lume. Oamenii nu vă vor putea găsi și veți lăsa mulți bani să vă ocolească. Stabiliți-vă ca lider în domeniul dvs., construind mai întâi un site web de înaltă calitate.
  • Un site web este o oportunitate de a genera clienți potențiali. Apelurile la acțiune distincte și strategice ar trebui să fie plasate pe paginile de destinație ale site-ului dvs. Structurarea corectă a site-ului dvs. și plasarea CTA-urilor în locurile potrivite este diferența dintre un site web prosper și o afacere pierdută.
  • Vă ajută să găsiți mai mulți clienți locali. S-au raportat creșteri masive ale căutărilor care conțineau termenul „în apropiere sau lângă mine”. Pentru întreprinderile mici, contactarea clienților locali este esențială. Un mod simplu de a vă asigura că vă aflați în fața unui public local este prin crearea unei înregistrări Google My Business. Acest lucru vă permite să apăreați în Căutarea Google și pe Google Maps atunci când oamenii caută companii care oferă serviciile de care au nevoie.

Sperăm că până acum v-ați dat seama că întrebarea nu este „am nevoie de un site web pentru afacerea mea”, ci „îmi permit să nu am un site web în era digitală”. Un site web este una dintre cele mai bune investiții pe care orice afacere le poate face în viitor. Într-o lume care necesită viteză, fiabilitate și securitate, nu poți risca să nu ai un site absolut impecabil la îndemâna consumatorilor. Și prin acest lucru mă refer la un site web care să conțină toate elementele necesare. Înainte să începeți să vă construiți site-ul web, alegeți-vă un nume de domeniu și o găzduire web de încredere – aspecte esențiale în parcursul dvs. pe web.

Distribuie acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *