Tickete de support

Ticketele de support sunt cea mai rapid metoda non-chat de comunicare intre echipa noastra si Dvs.

S-ar crede ca e-mailul este cea mai buna metoda de a solicita o interventie sau a raporta eventuale nereguli, insa nu. Principalul  mod de a solicita o interventie  este acela de a adauga un ticket de support.

De ex : daca doriti transferul unui domeniu catre un alt cont, sau o alta persoana.

Aceasta solicitare trebuie sa soseasca printr-un ticket. De ce? Pentru ca numele si e-mailul folosite in live support nu sunt de ajuns pentru a dovedi identitatea Dvs, insa din contul de client, cont protejat prin parola aleasa de Dvs, confirmati identitatea si autorizati cererea.

Modul de a adauga un ticket este simplu :

  1. Logati-va in contul Dvs de client folosind e-mailul si parola personala;
  2. Faceti click pe Tickete;
  3. Click pe Adaugare Ticket;
  4. Selectati departamentul catre care doriti sa trimiteti ticket-ul;
  5. Adaugati mesajul Dvs (subiect si mesaj);
  6. Alegeti o prioritate.

Adaugand un ticket, in cel mai scurt timp echipa noastra va revizui situatia.

Va rugam ca in momentul in care adaugati un ticket sa adaugati toate detaliile necesare, in cazul erorilor, un copy paste al erorii si locatia/addonul cpanel unde aceasta are loc.

In cazul erorilor survenite in anumite scripturi va rugam sa informati in primul rand developer-ul scriptului, el este persoana (sau compania) care are toate datele necesare pentru a interpreta erorile.

Lasa un comentariu