Suport & informatii gazduire si inregistrare domenii

021.207.47.11, Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Suport clienti Top Level Hosting

Daca nu gasiti rezolvare, la problemele tehnice pe care le intampinati in sectiunea Centru suport gazduire web, va punem la dispozitie urmatoarele posibilitati de contact.

1.Tickete suport - 24/7 pentru clientii existenti

In cazul in care aveti o problema legata de serviciile de gazduire web contractate va rugam sa va logati in CONTUL CLIENT si sa trimiteti un ticket de suport. Selectati departamentul potrivit si completati formularul. Detaliati cat mai amanuntit posibil problema cu care va confruntati.

2.Suport prin Live Chat - de Luni pana Vineri intre orele 10-18

Pentru micile probleme aparute sau a caror rezolvare poate fi imediata, va punem la dispozitie de Luni pana Vineri intre orele 10 - 18 un sistem de suport LiveChat. Pentru problemele de gazduire web care necesita insa o investigatie mai amanuntita va recomandam sa trimiteti un Ticket de suport.

3.Suport telefonic - de Luni pana Vineri intre orele 10-18

Ne puteti contacta la urmatorul numar de telefon : 021.207.47.11

Pentru o rezolvare cat mai rapida a problemelor aparute, va rugam sa trimiteti un Ticket de suport.

IMPORTANT

Pentru a va putea raspunde cat mai rapid, va recomandam sa nu solicitati suport tehnic prin alta metoda decat cele prezentate mai sus! Cererile sosite prin email sau reply la un email (ex. reply la o factura) sau oricare alte metode nu vor putea fi solutionate.

Va multumim pentru intelegere!