Adaugare tickete support
Categorii: Clienti, Tickete suport
Unelte
-
Pentru orice problema tehnica sau comerciala intampinati si nu gasiti o rezolvare in Centrul de suport clienti, va rugam sa trimiteti un ticket de support din Contul dvs. client.
Pasul 1. Logati-va in Contul client.
Pasul 2. Din menu selectati “Tickete”
Pasul 3. Selectati “Adaugare ticket” si alegeti departamentul potrivit problemei dvs.
Pasul 4. Completati formularul. Va recomandam sa detaliati cat mai bine problema dvs. Puteti chiar sa adaugati un Printscreen ca si “Atasament” cu erorile aparute.
[…] Level Hosting SRL ofera clientilor sai suport tehnic NON-STOP prin sistemul de tickete suport. Intre orele 10:00 si 18:00 de Luni pana Vineri ne puteti contacta telefonic la numere de telefon […]
Buna ziua,
Primesc acest mesaj in momentul in care accesez pagina mea de web http://www.stirieterne.com:
Fatal error: Allowed memory size of 262144 bytes exhausted (tried to allocate 7680 bytes) in /home/stiriext/public_html/libraries/joomla/environment/request.php on line 27
Am incercat sa rezolv problema prin crearea fisierului php.ini in care am introdus codul memory_limit=32, insa tot nu am rezolvat-o.
Ma puteti ajuta dvs in aceasta problema?
Multumesc,
Marian Damoc