Gazduire web hosting si inregistrare domenii

021.207.47.11, Luni - Vineri 09:00 - 18:00

Termeni si conditii

I. DEFINITII

Art. 1.1. Acest document contine termenii si conditiile de utilizare a serviciilor oferite de SC Top Level Hosting SRL prin intermediul TLH (http://www.tlh.ro).

Art. 1.2. Termenii prezentati mai jos au valoare de contract si sunt reglementati de prevederile urmatoarelor acte normative:

OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta;
Legea Nr. 365/2002 privind comertul electronic.

Art. 1.3. TLH - defineste si denumeste in continuare S.C. Top Level Hosting S.R.L.

CIF: RO25103265
Nr.ORC: J03/208/2009
Adresa: Gavana 2, Bloc F1, Scara D, Pitesti, ARGES - ROMANIA,

PRESTATORUL serviciilor de gazduire si inregistrare domenii care pot fi contractate si cumparate prin intermediul TLH (www.tlh.ro).

Utilizator - persoana fizica sau juridica ce utilizeaza serviciile TLH.
Client - persoana fizica sau juridica ce initiaza o comanda.
Comanda - cerere adresata TLH de catre o persoana fizica sau juridica prin care se solicita servicii de gazduire site sau inregistrare domenii.

II. INTRODUCERE

Art. 2.1. Prezentul document defineste cadrul in care TLH este de acord sa furnizeze produse si servicii clientilor si utilizatorilor sai. Acest document reprezinta un acord intre TLH si clientii sai. Toti clientii si utilizatorii serviciilor de hosting fac subiectul acestor termeni si conditii astfel incat utilizarea serviciilor TLH presupune acceptarea si conformarea la Termenii si Conditiile de Utilizare.

Art. 2.2. TLH isi rezerva dreptul de a modifica prezentul document, acest lucru insa sa nu constituie motiv temeiat pentru incetarea relatiilor de colaborare de catre client si nici pentru refuzarea platii serviciilor de hosting.

III. COMANDA, PLATI SI FACTURARE

Art. 3.1. Orice comanda se va face online pe pagina web TLH (http://www.tlh.ro). Clientii se obliga sa introduca in formular date complete, corecte si conforme cu realitatea. Inregistrarea domeniilor se realizeaza in concordanta cu legile in vigoare. TLH nu poate fi trasa la raspundere sub nicio forma pentru neplaceri cauzate de furnizarea de catre clienti a unor informatii incorecte sau incomplete.

Art. 3.2. Dupa finalizarea comenzii se trimite in mod automat o factura proforma catre adresa de email introdusa in formular. Factura proforma contine toate informatiile necesare efectuarii platii si este disponibila in Contul Client. Factura proforma nu are valoare fiscala.

Art. 3.3. Clientul este de acord sa achite contravaloarea serviciilor noastre in avans pentru perioada de timp in care acestea sunt furnizate.

Art. 3.4. Toate facturile proforme se vor trimite prin email. Clientii trebuie sa achite contravaloarea facturii in avans la inceputul fiecarei perioade de plata, in termen de 5 zile lucratoare de la data emiterii facturii proforme.

Art. 3.5. Dupa efectuarii platii si incasarea banilor se emite Factura Fiscala.

Art. 3.6. Facturile Fiscale sunt trimise exclusiv prin e-mail, in format PDF. Semnarea si stampilarea Facturilor Fiscale nu sunt obligatorii conform Art. 155 Cod Fiscal, alineatul 6 (http://codfiscal.money.ro/art-155-facturarea/).

Art. 3.7. TLH recomanda confirmarea platilor prin trimiterea unei copii ale instrumentului de plata ce atesta acest lucru prin e-mail la office@tlh.ro. Clientii beneficiaza de serviciile TLH in maxim 12 ore de la confirmarea platii.

Art. 3.8. Suspendarea - Ne rezervam dreptul de a suspenda orice cont de gazduire web dupa trecerea a 15 zile de la data scadentei de plata a facturii proforma daca plata nu a fost efectuata. Pentru serverele VPS si serverele dedicate serviciile se suspenda in 3(trei) zile de la data scadenta a facturii proforma, daca plata nu a fost receptionata.Orice prelungire a termenului de plata este la discretia noastra.

Art. 3.9. Stergerea Contului - Ne rezervam dreptul de a sterge definitiv toate datele conturilor de gazduire web dupa trecerea a 30 de zile de la data scadenta a facturii proforma daca plata, nu a fost efectuata. Pentru serverele VPS si serverele dedicate datele sunt sterse in 3(trei) zile de la data scadenta a facturii proforma, daca plata nu a fost receptionata. Orice prelungire a acestui termen este la discretia noastra.

IV. INREGISTRAREA DOMENIILOR

TLH este partener autorizat RoTLD

Art. 4.1. Inregistrarea domeniilor .RO se realizeaza in maxim 48 ore dupa confirmarea platii sau primirea contravalorii facturii proforma emise pentru serviciile de inregistrare. Inregistrarea domeniilor .RO se realizeaza in concordanta cu urmatorii termeni si conditii:

Art. 4.2. Inregistrarea domeniilor internationale se face in maxim 15 minute de la confirmarea platii. Domeniile internationale, se inregistreaza in concordanta cu urmatorii termeni si conditii :

Art. 4.3. Domeniile internationale, nu beneficiaza de protectie Whois/ID Protect. Datele furnizate pentru inregistrarea domeniilor internationale apar public la interogarea Whois a domeniului international.
Aceste date pot fi ascunse prin optiunea Protect Whois/ID Protect, care poate fi activata pe cerere, printr-un ticket de support catre Departamentul Suport Clienti si are un cost anual de 25 RON fara TVA.

V. GARANTII SI RETURNAREA BANILOR

Art. 5.1. Clientii au dreptul la rambursul integral pentru serviciile de gazduire web termen de 30 zile de la plasarea comenzii. Clientii sunt rugati sa solicite acest lucru printr-un email catre office@tlh.ro. Mesajul trebuie sa contina datele de identificare ale clientului, motivele pentru care solicita returnarea banilor, precum si informatiile necesare efectuarii acestei operatiuni. Plata garantiei de rambusare va fi facuta in termen de 30 de zile de la data primirii cererii de rambursare.

Art. 5.2. Plata pentru inregistrare domenii, servere VPS, servere dedicate, licente (de ex. CPanel) si certificate SSL nu este rambursabila. In cazul solicitarii de ramburs pentru serviciile de hosting pretul domeniului fara gazduire se scade din suma totala. Aceasta regula se aplica si pentru clientii care au primit domeniul gratuit sau o anumita reducere in urma unei oferte promotionale.

Art. 5.3. Garantia de rambursare nu se aplica pentru prelungirea sau reinnoirea serviciilor de web hosting.

Art. 5.4. Garantia de rambursare nu se aplica daca un cont de gazduire web care a incalcat aceste termene si conditii.

Art. 5.5. TLH asigura un uptime de 99,9% lunar. Daca downtime-ul depaseste 5% lunar, TLH se obliga ca la cererea clientului sa returneze acestuia suma ramasa din contract plus 50% din valoarea contractului reprezentand daune pentru eventualele prejudicii create.

VI. UTILIZAREA SERVICIILOR

Art. 6.1. Serviciile oferite de catre TLH vor fi utilizate numai scopuri legale. Orice activitati ce pot fi considerate ilegale sunt strict interzise.

Art. 6.2. TLH isi rezerva dreptul sa stearga sau sa blocheze accesul la continutul de pe site sau de pe server fara o notificare prealabila. Dreptul de utilizare a serviciilor TLH va fi restabilit dupa intrarea in legalitate a posesorului contului.

Art. 6.3. In cazul in care un cont revandut incalca prevederile din acest document, ne rezervam dreptul de a suspenda acest cont fara a informa in prealabil pe reseller. Utilizatorul final nu va fi contactat de catre noi, urmand ca resellerul (clientul TLH) sa fie informat asupra faptelor si motivelor noastre.

Art. 6.4. Serverele noastre nu vor fi utilizate sub nicio forma si in nicio circumstanta pentru transmiterea, stocarea sau publicarea de materiale ilegale (conform legislatiei din Romania, Uniunea Europeana si S.U.A.). Materialele ilegale includ, dar nu sunt limitate la:

Art. 6.5. Trimiterea de mesaje e-mail in masa se refera la mesajele trimise catre un numar mare de adrese e-mail (o singura data sau in mod regulat). Trimiterea de mesaje in masa trebuie sa respecte legile internationale si romanesti in vigoare. Necunoasterea legilor nu exonereaza (absolva) pe nimeni de raspundere. Astfel de campanii pot fi operate doar cu liste e-mail in care persoanele se inscriu personal pentru a primi astfel de mesaje (prin acceptul expres / opt-in) iar in toate mesajele trebuie publicata procedura de retragere din liste. Orice reclamatie primita in acest sens va fi investigata si se vor lua masurile ce se impun. Ce trebuie stiut si respectat la trimiterea mesajelor e-mail in masa:

NOTA: Orice sesizare primita in acest sens si confirmata va duce la suspendarea imediata a contului respectiv fara o anuntare in prealabil a detinatorului contului de hosting sau resellerului.

Art. 6.6. Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) pentru promovarea oricarui site utilizand serverele noastre sau prin alte servere pentru promovarea oricarui site gazduit pe serverele noastre va avea ca si consecinta suspendarea sau anularea contului de gazduire al clientului, fara drept la ramburs. Pot fi operate liste email in conditiile in care persoanele se inscriu pentru a primi mesaje prin metode "opt-in" si se publica in toate mesajele procedura de retragere din liste. Orice reclamatie primita in acest sens va fi investigata si se vor lua masurile ce se impun. Un mesaj poate fi considerat SPAM chiar daca:

NOTA: Orice sesizare primita in acest sens si confirmata va duce la suspendarea imediata a contului respectiv fara o anuntare in prealabil a detinatorului contului de hosting sau resellerului.

Art. 6.7. Folosirea form-urilor online pentru expedierea de e-mailuri se face doar prin scripturi securizate la care accesul este restrictionat de parola sau sisteme anti robot. Nerespectarea acestor prevederi duce la dezactivarea scripturilor sau suspendarea contului.

Art. 6.8. Pornografia sau orice alte materiale cu continut sexual sau obscen, link-uri avd legatura cu pornografia, sunt interzise pe serverele noastre. TLH isi rezerva dreptul de a decide ceea ce priveste legalitatea acestor situri.

Art. 6.9. Nu este permisa utilizarea urmatoarelor scripturi pe serverele noastre:

VII. UTILIZAREA RESURSELOR

Art. 7.1. Toate conturile sunt monitorizate pentru a urmari consumul de resurse de pe server. Daca un cont utilizeaza o cantitate foarte mare de resurse, vom contacta clientul respectiv pentru a discuta in aceasta privinta. In cazul in care un cont utilizeaza o cantitate mult prea mare de resurse (memorie, procesor), contul poate fi suspendat sau scriptul dezactivat fara informarea prealabila a clientului, pentru a mentine buna functionare a serverului. In cadrul pachetelor de gazduire web si reseller "Shared Hosting" nu se vor accepta sub nici o forma utilizatori mari consumatori de resurse. TLH supravegheaza respectarea celor de mai sus prin monitorizarea rapoartelor despre resursele utilizate.

Art. 7.2. Clientii pot sa solicite imbunatatirea pachetului sau marirea temporara a resurselor alocate. Constituie responsabilitatea clientului sa ne contacteze din timp pentru a solicita marirea resurselor pentru a evita astfel suspendarea contului. In unele cazuri conturile sunt suspendate automat cand se atinge limita resurselor alocate, pentru reactivare fiind necesara interventia manuala din partea noastra.

Art. 7.3. Daca beneficiarul monopolizeaza resursele sistemului si impiedica furnizarea serviciilor catre ceilalti clienti (peste 25% din resursele sistemului pentru o perioada mai mare de 90 secunde), prestatorul isi rezerva dreptul de a suspenda contul de gazduire fara nicio notificare.

Art. 7.4. Daca doriti folosirea de cron-job pe contul dvs. de gazduire web, va rugam sa tineti cont ca nu permitem rularea cronjob la o frecventa mai mica de 15 min.Scripturile care vor consuma multe resurse vor fi dezactivate.

Art. 7.5. Pachetele de gazduire web și reseller nu pot gazdui fisiere cu o mărime mai mare de 500 MB, inclusiv fisiere log; nu pot fi folosite pentru servicii de streaming radio, video, pentru file sharing, imagine sharing, servicii de gazduire gratuita, servicii de backup, WordPress MU.

VIII. RESTRICTII

Art. 8.1. Ne rezervam dreptul de a impune restrictii hardware si software in folosirea serverelor TLH fara vreun anunt prealabil, in cazul unor probleme de securitate cunoscute ce pot duce la functionarea defectuoasa a serverelor sau exploatarea programelor instalate pe server.

Art. 8.2. Functii oprite pe serverele noastre:

Art. 8.3. Mesaje e-mail trimise de pe serverele noastre sunt limitate in functie de metoda de trimitere:

IX. BACK-UP

Art. 9.1. Backup-urile sunt facute de catre noi zilnic. Totusi nu oferim nici o garantie pentru integritatea backup-urilor. Sfatuim toti clientii sa genereze si downloadeze propriile backup-uri din panoul de control sub forma unui fisier arhivat continand backup-urile tuturor datelor si bazelor de date ale unui cont.

Art. 9.2. Conturile care depasesc 10 GB spatiu alocat pe server, vor fi excluse de la sistemul zilnic de backup. Pentru aceste conturi se va face backup doar saptamanal.

X. RESPONSABILITATILE CLIENTULUI

Art. 10.1. Clientul are responsabilitatea de a actualiza informatiile de contact din panoul de control, panoul de client si datele de facturare, atunci cand este necesar. Noi nu putem fi trasi la raspundere pentru confuzii intervenite in comunicare ca un rezultat direct al neefectuarii de catre client a actualizarilor necesare.

Art. 10.2. Clientul este responsabil pentru mentinerea conditiilor de securitate a numelui de utilizator, parolelor si a altor informatii sensibile. Daca exista orice dubiu in acest sens, clientul trebuie sa modifice sau sa solicite modificarea datelor de autentificare contactand echipa de asistenta.

Art. 10.3. Clientul are obligativitatea de a mentine actualizate (update sau patch), la ultima versiune scripturile comerciale sau gratuite folosite pe serverele TLH. De asemenea, clientul are obligativitatea sa faca actualizarea scripturilor folosite in termen de 24 ore de la sesizarea TLH. In caz contrar TLH isi rezerva dreptul sa stearga sau sa blocheze accesul la continutul contului fara o notificare prealabila.

XI. RASPUNDERE LIMITATA

Art. 11.1. Nu putem fi considerati responsabili pentru daune cauzate de nedisponibilitatea temporara a serverelor noastre, oricare ar fi motivul care cauzeaza acest lucru. Aceasta prevedere include si daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor. Clientul este de acord sa garanteze si sa ne considere nevinovati in legatura cu orice pretentii, daune, incluzand, fara a se limita la acestea, daunele cauzate tertilor, rezultate ca si consecinta a utilizarii serviciilor cauzatoare de daune clientului nostru.

Art. 11.2. TLH ofera suport tehnic gratuit tuturor clientilor pentru a asigura buna functionare a serviciilor oferite.

Art. 11.3. TLH nu este responsabila pentru retragerea anumitor scripturi oferite gratuit si nu ofera suport pentru aceste scripturi.

XII. TERMENI GENERALI

Art. 12.1. Daca, pentru orice motiv, nu sunteti satisfacuti de serviciile pe care vi le oferim va rugam sa ne contactati si sa ne spuneti care este problema pentru a o rezolva.In cazul in care nu va putem rezolva problema si doriti sa intrerupeti contractul ne puteti informa de acest lucru si veti primi apoi banii pentru serviciile de web hosting platite in avans. Plata pentru inregistrarea de domenii sau alte servicii conexe nu se returneaza.

Art. 12.2. Vom aloca toate resursele necesare in investigari asupra actelor de violare a securitatii sistemelor sau a retelei, si vom coopera cu autoritatile in cazul unor infractiuni. Clientii care incalca prezentele prevederi pot raspunde penal sau civil.

Art. 12.3. Pentru clienti cu mai multe conturi sau reselleri, ne rezervam dreptul de a suspenda toate conturile in cazul in care proprietarul contului principal incalca prezentele prevederi intr-o masura considerata de noi a fi foarte grava.

Art. 12.4. Suntem unicii in masura sa judece ce anume reprezinta o incalcare a termenilor si conditiilor de mai sus. Neconformarea cu termenii si conditiile de mai sus constituie motiv pentru suspendarea sau dezactivarea contului.